آرد سوخاری بسته‌بندی جعبه

کد کالا: 537
وزن نامعلوم
ابعاد نامعلوم
بسته بندی

جعبه

ارد-سوخاری

آرد سوخاری بسته‌بندی جعبه

42,350 تومان

معرفی محصول

آرد سوخاری سبز بهار یکی از فراوردهای حاصل از آرد گندم است که به دلیل پایین بودن رطوبت،قابلیت ماندگاری بالایی دارد، کاربرد این آرد در تهیه ناگت مرغ، ماهی، گوشت، سیب زمینی و هرچیزی که به شکل سوخاری بتوان طبخ کرد استفاده می شود و به شکل ادغام با چند ادویه مختلف سطح مرغ و… پوشانده و سرخ می شود اگر شما هم تمایل دارید آرد سوخاری را به صورت بسته بندی و خالص تهیه کنید، سبز بهار این امکان را برای شما فراهم آورده است.

توضیحات تکمیلی

آرد سوخاری چیست؟

آرد سوخاری یکی از ترکیبات پرکاربرد در آشپزخانه است که در اثر پودر کردن نان‌های خشک شده، نان تست یا نان‌های حجیم بدست می‌آید. برای تهیه آرد سوخاری ابتدا به وسیله روش‌های مختلف، رطوبت و یا نم موجود در نان را از بین می‌برند و پس از حرارت دادن به آن زمانی که بطور کامل خشک شد، آن را تبدیل به آرد می‌کنند. در برخی مواقع برای طعم‌دار کردن آردهای سوخاری انواع مختلفی از ادویه‌ها را نیز به آن اضافه کرده و تحت عنوان آرد سوخاری طعم‌دار آن را به فروش می‌رسانند. این محصول با ارزش غذایی بالایی که دارد، علاوه براینکه طعم بد مواد پروتئینی مثل گوشت و مرغ را می‌گیرد، یک غذای سوخاری ترد و خوشمزه تحویل شما می‌دهد.

آرد سوخاری

نحوه تهیه آرد سوخاری مرغوب

از آنجایی که آرد یا پودر سوخاری مصرف بالایی دارد، لذا اگر تمایل به خرید این آرد به شکل اماده و بسته‌بندی شده نداشته باشید، می‌توانید با چند ترکیب ساده به بهترین شکل آرد سوخاری مرغوبی را درست کنید.‌

توجه داشته باشید که تهیه آرد سوخاری برای هر غذایی متفاوت است و این تفاوت  در نوع ادویه‌هایی است که به آرد اضافه می‌شوند. از میان  پرفروش‌ترین انواع  آرد و یا پودر سوخاری می‌توان به آرد سوخاری مناسب میگو و ماهی، گوشت و‌مرغ و آرد مناسب سیب زمینی و قارچ اشاره کرد. ساده‌ترین روش تهیه  این محصول، آماده کردن آرد سوخاری برای مرغ و گوشت است که با ترکیبات زیر تهیه می‌شود. مقدار مواد مصرفی و ادویه‌های به کار رفته در این آرد سوخاری متناسب با ذائقه شما ممکن است کم و زیاد شود.

  • آرد سفید به عنوان پایه پودر سوخاری
  • پودر نان خشک شده (تست، باگت، لواش)
  • فلفل سیاه و قرمز
  • پودر پیاز، سیر و نمک
  • پودر پاپریکا و زرد چوبه
  • زنجبیل و آویشن
  • به دلخواه کمی زعفران دم کرده جهت خوش عطر و رنگ بودن
  • سبزیجات معطر خشک شده به منظور از بین بردن بوی زهم مرغ و گوشت

 

خرید آنلاین آرد سوخاری

امروزه فروشگاه‌های متعددی در حوزه تولید و عرضه انواع آردهای سوخاری فعالیت می‌کنند‌. اما با توجه به اینکه در برخی مواقع، ناخالصی‌هایی در آردهای عرضه شده در بازار مشاهده می‌شود، از این رو برای خرید این محصول به شکل خالص و باکیفیت باید از طریق سایت‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. به همین جهت پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین آرد سوخاری از طریق سایت اینترنتی سبزبهار فارس است. با خرید محصول از این سایت دیگر دغدغه‌ای بابت ناخالص بودن آرد خریداری شده ندارید.

X