پودر سوخاری درشت کلاسیک

کد کالا: 568
بسته بندی

سلفون

پودر سوخاری درشت کلاسیک

پودر سوخاری درشت کلاسیک

57,200 تومان

معرفی محصول

پودر سوخاری درشت تند سبزبهار یکی از محصولات متفاوت و پرطرفدار است که برای پاسخگویی همین نیاز به تنوع در غذاها تولید شده است. ترکیبات این محصول کاملا ارگانیک و سلامت بوده و دارای کیفیت بالایی است. این محصول از ترکیب؛ آرد گندم، نمک، خمیر مایه، پودردارچین، پودر زیره و آب تشکیل شده است. اگر شما هم تمایل دارید پودر سوخاری درشت تند را به صورت بسته بندی و خالص تهیه کنید، سبز بهار این امکان را برای شما فراهم آورده است.

توضیحات تکمیلی

پودر سوخاری درشت کلاسیک مرغوب

پودر سوخاری درشت، پودری خوش عطر است که برای سوخاری کردن غذاهای مختلفی مثل، قارچ، سیب زمینی، مرغ و… استفاده می‌شود. پودر سوخاری درشت تند همانطور که از نامش پیداست، بافت درشتی داشته و با ادویه‌های مختلف مزه‌دار شده است. ماده اولیه اصلی و اساسی پودر سوخاری نان خشک شده می‌باشد. بدین منظور از نان تست‌های خشک شده که دیگر قابلیت مصرف روزانه را ندارد و یا نان‌های حجیم خشک شده برای تهیه پودر سوخاری استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که برای افزودن طعم به پودر سوخاری از ادویه‌هایی مانند پودر سیر، پودر فلفل قرمز، پودر فلفل سیاه و سایر ادویه‌ها بهره‌گیری می‌شود.

 

ترکیبات لازم برای تهیه پودر سوخاری درشت کلاسیک

پودر سوخاری درشت کلاسیک، معمولا برای مصرف افرادی است که به غذای تند علاقه دارند.‌ برای متفاوت کردن طعم پودر سوخاری درشت کلاسیک، از خرده‌های درشت نان خشک، فلفل قرمز، فلفل سیاه به فراوانی استفاده شده است. اگر تمایلی به خرید پودر سوخاری به صورت آماده ندارید، می‌توانید با استفاده از راهنمای زیر و ترکیبات ذکر شده به راحتی با ادویه‌های در دسترس یک پودر سوخاری خوشمزه درست کنید.

  • خرده‌های درشت نان خشک شده ( باگت، تست، لواش) که پایه اصلی پودر سوخاری است.
  • آرد گندم، نان تست یا خمیر باگت
  • نمک
  • آب
  • خمیر مایه
  • پودر زیره
  • سیر
  • ادویه کاری
  • دیگر ادویه‌ها جهت تنوع و خوشمزگی

پودر سوخاری درشت کلاسیک

خرید آنلاین پودر سوخاری

برای خرید انواع مختلف پودر سوخاری طعم‌دار و ساده کافیست محصول را انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام دهید. با خرید از این مجموعه دیگر دغدغه‌ای برای اصل و با کیفیت بودن محصول خریداری شده، نخواهید داشت. سبز بهار فارس، یکی ازمعتبرترین و با کیفیت‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در حوزه عرضه انواع محصولات از جمله انواع چاشنی‌ها و افزودنی‌ها، پودرهای سوخاری، ادویه‌جات و … فعالیت دارد. از انجایی که این فروشگاه تمام محصولات خود را مستقیما از تولیدکنندگان خریداری می‌کند، توانسته با تضمین کیفیت و سلامت محصولات رضایت مشتریان را جلب کند.

X