برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

بهترین برنج ایرانی برای رستوران‌ها چیست؟

برنج ایرانی برای رستوران
فهرست محتوا

چنانچه صاحب رستوران یا یک کترینگ هستید  در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی ازبهترین و مقرون به صرفه‌ترین برنج‌ ایرانی عمده برای رستوران را به شما معرفی کنیم.

از آنجایی که صاحبان رستوران‌ها، خرید برنج خود را به شکل عمده انجام می‌دهند، لذا قیمت برنج برای آنان اولویت بالایی دارد؛ اما طبیعتا نباید کیفیت برنج را قربانی قیمت آن کرد و به این بهانه، برنجی بی‌کیفیت را به مشتریان ارائه داد؛ چرا که اینگونه مشتریان ثابت رستوران یا کترینگ خود را برای همیشه از دست می‌دهید.

برای آشنا شدن با بهترین برنج ایرانی برای رستوران در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین شما می‌توانید پس از انتخاب نوع برنج مدنظر، سفارش عمده خود را در فروشگاه اینترنتی سبز‌‌بهار فارس ثبت کرده و به راحتی محصولی باکیفیت را درب رستوران تحویل بگیرید.

فروشگاه آنلاین سبزبهار خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

بهترین برنج ایرانی مجلسی برای رستوران‌ها

یکی از دلایلی که هتلداران و رستورانداران به برنج‌های خارجی روی آورده‌اند، شکل زیبای آن بعد از پخت آن‌ها است که از لحاظ کیفیت و سلامت نسبت به برنج ایرانی برای رستوران ارزش پایین‌تری داشته و عطر و طعم کمتری دارد. اما جالب است بدانید برنج‌هایی در ایران وجود دارد که از نظر پخت و بلندی دانه، ظاهر زیباتری نسبت به خیلی از برنج‌های خارجی دارد. از این رو شما می‌توانید با قیمتی مناسب از برنج ایرانی برای رستوران خود استفاده کنید.

به عنوان مثال برنج فجر یکی از بهترین برنج‌های ایرانی است که مناسب رستوران‌ها است این نوع از برنج به دلیل تقاضای بالا برای رستوران‌ها به برنج ایرانی رستورانی نیز شهرت دارد. این نوع برنج از نظر عطر و طعم، مشابه رقم طارم است و به همین خاطر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در ادامه به بررسی کامل برنج‌های رستورانی می‌پردازیم.

برنج ایرانی برای رستوران

بهترین برنج ایرانی از نظر قیمتی و کیفیت

یکی دیگر از مواردی که در خرید برنج ایرانی برای رستوران‌ها مورد توجه خریداران است،  قیمت برنج می‌باشد که بعد از کیفیت، در اولویت قرار دارد؛ اما شما می‌توانید با قیمت کمتری اقدام به خرید عمده برنج ایرانی رستورانی کنید.

برای این کار کافیست، دست دلالان را از زنجیره خرید خود کوتاه کرده و از مراکز عرضه مستقیم برنج، محصول خود را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی سبزبهار فارس، یکی از این مراکز است که برنج را مستقیما از دست کشاورز به دست شما مصرف‌کنندگان عزیز می‌رساند.

اگر به دنبال خرید عمده برنج رستورانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، رقم‌های زیر بهترین گزینه پیشنهادی است:

  • برنج فجر

برنج فجر ایرانی درجه یک، بهترین برنج موجود در بازار برای رستوران‌دارها و هتل‌داران است که به همین سبب به برنج رستورانی هم شهرت دارد.

  • برنج هاشمی

 دومین پیشنهاد برای رستوران‌دارها هتل‌دارها است؛ چرا که این برنج خوش پخت و معطر از بهترین برنج‌های ایرانی بوده و در گیلان و مازندران کشت می‌شود. این نوع برنج درجه یک از بهترین برنج‌های ایرانی است که عطر و طعم دلنشینی دارد.

  • برنج عنبربو

این برنج به واسطه‌ی پخت عالی و قیمت مناسبی  که دارد، جزو پر فروش‌ترین برنج‌های ایرانی به شمار می‌رود.

  • برنج طارم

جزو ارقام پر محصول بوده و نام دیگر آن‌ها قلم بلند است. این رقم از نظر کیفیتی تقریبا رضایت بخش است ولی از نظر قیمتی نسبت به دیگر برنج‌ها مناسب‌تر می‌باشد.

برنج ایرانی برای رستوران

آیا خرید برنج ایرانی برای رستوران و یا هتل به صرفه است؟

در سر فصل این مقاله، مطالبی در مورد بهترین برنج ایرانی برای رستوران ارائه شد؛ اما بهترین برنج، صرفا به معنای ارزان‌ترین برنج نیست. چرا که در وهله اول باید برنج‌ها را از نظر کیفیت بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه خود، برنج مورد نظر را خریداری کنید.

اگر صاحب هتل هستید، می‌دانید که گاهاً پیش می‌آید که مسافران غذای خود را دیرتر از زمان معمول صرف کنند، لذا اگر برنج شما از نوع برنج ارزان و بی‌کیفیت باشد، خیلی زود قابلیت مصرف را از دست داده و باعث نارضایتی مسافران می‌شود. اما برنج‌های محلی نظیر فجر و برنج هاشمی حتی پس از ساعت‌ها، تازگی و بافت نرم خود را حفظ کرده و خرید آن رضایت مصرف‌کنندگان را به همراه دارد.

بهترین انتخاب برنج ایرانی برای کسب و کارها

با توجه به مطالبی که در بالا شرح دادیم، برای رستوران‌ها، هتلداران و یا کسب و کارها می‌توان بهترین برنج را به دو دسته تقسیم کرد:

  • برای مجموعه‌هایی که محدودیت داشته و قیمت برنج برای آنان اولویت بالایی دار، برنج فجر گزینه مناسبی است.
  • اما برای کسانی که به دنبال برنج لوکس جهت استفاده در هتل، رستوران و یا شرکت خود هستند، برنج هاشمی انتخابی عالی می‌باشد.

بی‌شک همه مشتریان در انتخاب رستوران، پیش از هر چیز کیفیت و خوش طعم بودن غذا را در اولویت دارند. از این رو میزان رضایت فرد، باعث می‌شود تا باز هم به هتل یا رستوران شما رجوع کرده و جزو مشتریان ثابت شما شود و از جهتی این رضایت با معرفی رستوران شما به دیگر افراد، نوعی تبلیغ بدون هزینه خواهد بود.

کلام آخر

برای خرید عمده برنج ایرانی سبز بهار فارس که یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان برنج ایرانی برای رستوران است، تنها کافیست سفارش خود را ثبت کرده و بدون نگرانی بابت کیفیت و بسته‌بندی محصول، آن را درب رستوران یا هتل خود تحویل بگیرید. شما می‌توانید از طریق این مجموعه استعلام قیمت گرفته و بعد سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار
محبوب ترین مقالات
همچنین بخوانید
X