برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

برنج  فله ای بخریم یا برنج کیسه ای؟

برنج  فله ای بخریم یا برنج کیسه ای

برنج فله ای بخریم یا کیسه ای؟ این سوالی است که در این مقاله می خواهیم به آن پاسخ بدهیم. در این مقاله می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که از بین برنج فله ای و برنج کیسه ای، کدام یک بهتر است؟ برای پاسخ دادن به این سوال، ابتدا مزایا و معایب برنج فله ای یا کیسه ای را بیان می کنیم. اگر مزایا و معایب برنج فله ای یا کیسه ای را بدانیم، بهتر می توانیم به این سوال پاسخ دهیم که برنج فله ای بخریم یا برنج کیسه ای؟

برنج فله ای بهتر است یا برنج کیسه ای؟

برنج به طور کلی، یکی از وعده های غذایی محبوب در بین ایرانیان است. همواره در دورهمی ها و مهمانی ها، برنج به عنوان یک وعده غذایی پرطرفدار سرو می شود. برنج ها با کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه می شوند، اما یک واقعیت مسلم که درباره برنج وجود دارد این است که خرید عمده برنج می تواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد. اما سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد مطرح باشد این است که بهتر است برنج را به صورت کیسه ای خریداری کنند یا فله ای؟ برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا مزایای خرید برنج کیسه ای یا فله ای را بررسی کنیم.

خرید برنج فله ای چه مزایایی دارد؟

در انتخاب بین برنج کیسه ای یا فله ای، موضوعی که بسیار مهم است این است که برنج فله ای از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. به همین خاطر، بسیاری از افراد ترجیح می دهند برنج فله ای خریداری کنند. از طرفی زمانی که فردی با مراجعه به فروشگاه های برنج فروشی، اقدام به خرید برنج فله ای می کند می تواند به خوبی کیفیت برنج را ارزیابی کند. به طور کلی، می توان گفت که در خرید برنج فله ای، امکان تقلب کمتر است. البته اگر برای خرید برنج فله ای یا کیسه ای، از فروشگاه های معتبر مثل فروشگاه سبز بهار فارس خرید کنید، می توانید مطمئن باشید که یک محصول با کیفیت خوب را دریافت می کنید.

فروشگاه آنلاین سبزبهار
خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

برنج  فله ای بخریم یا برنج کیسه ای

خرید برنج فله ای چه معایبی دارد؟

اما خرید برنج فله ای نسبت به برنج کیسه ای، یک ایراد اصلی دارد. آن هم این است که نگهداری طولانی مدت برنج فله ای، ممکن است روی کیفیت آن تاثیر بگذارد. منظور ما از این جمله این است که اگر برنج را به صورت فله ای خریداری کنید و آن را به مدت طولانی نگهداری کنید، ممکن است برنج بعد از مدتی عطر خودش را از دست بدهد، ممکن است تحت تاثیر شرایط محیطی مثلا در نتیجه تابش شدید نور خورشید، دچار ترک خوردگی و شکستگی برنج شوند.

یکی دیگر از معایب خرید برنج فله ای این است که این برنج، در معرض شرایط محیطی قرار دارد و ممکن است آلودگی در آن نفوذ کند. هم چنین، اگر رطوبت به داخل برنج نفوذ کند، آن را مستعد فاسد شدن می کند.

مزایای خرید برنج کیسه ای چیست؟

اگر می خواهید برنج را به صورت عمده خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم سراغ برنج کیسه ای بروید. زیرا برنج کیسه ای، در مقابل شرایط محیطی مثل رطوبت و گرد و خاک مصون است و کیفیت برنج تحت تاثیر شرایط محیطی قرار نمی گیرد.

برنج های کیسه ای، در انواع و مارک های مختلفی در بازار عرضه می شوند. این برنج ها با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت در دسترس هستند. یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت برنج کیسه ای، جنس کیسه آن است که در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چه کیسه هایی برای بسته بندی برنج مناسب است؟

حالا که می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که برنج فله ای بخریم یا کیسه ای؟ بهتر است انواع مختلف کیسه های استفاده شده برای بسته بندی برنج را هم با هم مقایسه کنیم.

کیسه برنج کنفی

از قدیم، از پارچه های کنفی برای بسته بندی کیسه های برنج استفاده می شده است. کیسه های کنفی، برای جا به جایی و فروش برنج یا حتی صادرات آن مناسب نیستند. اما می توان به کمک این پارچه های کنفی، برنج ها را از شالیزار به کارخانه ارسال کرد. هم چنین می توانید از این پارچه های کنفی، برای نگهداری برنج در خانه های خود استفاده کنید.

کیسه برنج متقال

کیسه های برنج متقال، از جمله محبوب ترین پارچه ها برای بسته بندی برنج است که هم قیمت مناسبی دارد و هم می تواند برای چاپ طرح دلخواه و بسته بندی های شکیل مناسب باشد. کیسه های برنج هندی، معمولا از جنس متقال هستند که مقاومت بالایی دارند.

کیسه برنج اسپان

اسپان، یک پارچه جدید است که کیفیت بالایی دارد. این نوع از کیسه ها که مقاوم به رطوبت و پاره شدن هستند، برای بسته بندی برنج یک انتخاب مطلوب هستند. هم چنین کیفیت چاپ روی این بسته بندی ها بالاست و تصاویر چاپ شده، تحت تاثیر نور خورشید یا شست شوی کیسه ها قرار نمی گیرد.

مشخصات، قیمت و خرید سفارش کیسه برنج نایلونی پلاستیکی

کیسه برنج پلاستیکی

کیسه های برنج پلاستیکی، در مقابل رطوبت غیر قابل نفوذ هستند اما ممکن است در اثر فشار سوراخ شوند. از این نوع کیسه های پلاستیکی که ممکن است از جنس پلی پروپیلن یا نایلون باشند، برای بسته بندی برنج به صورت فله ای استفاده می شود. اگر می خواهید برنج فله ای را در کیسه های پلاستیکی خریداری کنید، حواستان باشد که برنج ها را در محیطی دور از تابش نور خورشید نگهدارید.

نتیجه گیری

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که بهتر است برنج فله ای بخریم یا برنج کیسه ای؟ هر کدام از انواع برنج فله ای و برنج کیسه ای، مزایا و معایب منحصر به فرد دارند که شما با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید می توانید تصمیم بگیرید که برنج را به صورت فله ای خریداری کنید یا به صورت کیسه ای؟ به طور کلی می توان گفت برای کسانی که می خواهند برنج را به طور عمده و به میزان بالا خریداری کنند، خرید برنج فله ای مقرون به صرفه تر است، اما گاهی اوقات، برنج های کیسه ای، برنج هایی با کیفیت و ماندگاری بالاتری هستند.

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما
مقالات مرتبط
X