برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

خرید عمده قهوه ترک

خرید عمده قهوه ترک
فهرست محتوا

اگر صاحب کافه یا قهوه فروشی هستید و قصد خرید عمده قهوه ترک را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید چرا که بطور کامل به آن خواهیم پرداخت. اما ابتدا لازم است اطلاعاتی درباره این قهوه خوشمزه به دست آوریم. قهوه ترک یک نوشیدنی محبوب است که از زمان گذشته تاکنون در کشورهای مختلف به ویژه ترکیه مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

علت نام گذاری این قهوه به قهوه ترک هم محبوبیت بی‌نظیر آن در کشور ترکیه و مصرف بالای آن توسط مردم ترکیه است‌. با وجود این بسیاری از منابع خاستگاه اصلی قهوه ترک را کشور فرانسه می‌دانند. در هر حال این نوشیدنی خوشمزه قطعا ویژگی‌هایی دارد که صاحبان کسب و کارهای بزرگ را ملزم به خرید عمده قهوه ترک می‌کند.

 از جمله ویژگی‌های  قهوه ترک می‌توان به چند مورد از قبیل پیشگیری از بیماریهایی مانند آلزایمر، بهبود عملکرد بدن  و دارا بودن از ترکیبات مغذی اشاره داشت. این نوشیدنی خوشمزه همچنین دارای مقداری کافئین برای تأمین انرژی روزانه بدن است. به دلیل برخورداری از این ویژگی‌هاست که قهوه ترک جایگاه خوبی در بین مردم ایران دارد و همواره مورد استقبال قرار گرفته است.

فروشگاه آنلاین سبزبهار
خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

خرید عمده قهوه ترک

خرید عمده قهوه ترک

خرید عمده قهوه ترک به معنای خرید حجم زیادی از قهوه ترک به صورت فله‌ای است. از آنجایی که این قهوه خوشمزه در منوی کافه‌ها و رستوران‌ها زیاد به چشم می‌خورد، بهتر است صاحبان این مشاغل برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پاسخگویی به نیاز گسترده مشتریان در طول روز به قهوه ترک، اصول خرید عمده قهوه ترک را یاد گرفته و در کسب‌و‌کار خود پیاده کنند.

خرید عمده قهوه ترک طبیعتا توسط تاجران بزرگ از خاستگاه قهوه ترک و کشورهایی که در زمینه کشت و تولید قهوه ترک حرفه‌ای عمل می‌کنند، صورت می‌گیرد. خرید عمده قهوه ترک یا خرید قهوه ترک فله‌ای امروزه به دو صورت انجام می‌شود. یک راه برای خرید عمده قهوه ترک سفر به کشورهای مختلف و خرید حضوری است. راه دیگر برای خرید عمده قهوه ترک، سفارش فله‌ای قهوه ترک از طریق سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این زمینه است.

در مقایسه بین دو روش بالا معمولا سفارش فله‌ای قهوه ترک راه منطقی‌تری نسبت به خرید حضوری به نظر می‌رسد. از این رو سفر تاجران به یک کشور دیگر برای خرید عمده قهوه ترک نسبت سفارش آنلاین خطرات زیادی به همراه دارد در حالی خرید اینترنتی از طریق یک سایت معتبر تقریبا زحمتی برای شما به همراه نخواهد داشت.

خرید عمده قهوه ترک

خرید عمده قهوه ترک و قیمت آن

خرید عمده قهوه ترک قطعا در قیمت‌گذاری قهوه تغییراتی ایجاد می‌کند. طبیعتا قیمت قهوه‌ای که به صورت عمده و در حجم بالا خریداری می‌شود، نسبت به خرید خرد  پایین‌تر است. خرید عمده قهوه ترک بسته به شرایط زمانی و مکانی از ۱۰۰ کیلوگرم آغاز شده و تا چندین تن ادامه می‌یابد و به همین دلیل قیمت آن بالا و پایین می‌شود. علاوه بر آن عواملی دیگری هم بر روی قیمت‌گذاری قهوه ترک تاثیر می‌گذارند که در زیر به صورت خلاصه به آنها می‌پردازیم.

  • مخلوط بودن قهوه: هرچه‌ قهوه ترک اصل بوده و از دانه‌های باکیفیت تهیه شده باشد قیمت آن بالاتر می‌رود همچنین وجود درصد مختلفی ازقهوه عربیکا و ربوستا در ترکیب قهوه ترک هم بر روی قیمت تأثیر می‌گذارد.
  • بسته بندی: بسته بندی قهوه ترک در وزن‌ها و شکل‌های مختلف با طراحی‌های خاص روی جلد بسته‌بندی و همچنین مواد به کار رفته در بسته بندی قهوه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت قهوه است.
  • حمل و نقل قهوه: مسیری که قهوه طی می‌کند تا از یک کشور دیگر به دست ما برسد و هزینه‌های حمل و نقل بار قطعا  از عوامل مهمی است که بر روی قیمت قهوه تاثیر میگذارد.
  • کیفیت قهوه: تازگی یک قهوه و حفظ عطر و طعم خاص آن یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت قهوه است همچنین رست و میزان برشتگی قهوه هم برای قیمت گذاری روی آن باید در نظر گرفته شود.
خرید عمده قهوه ترک

 نکات طلایی درباره خرید عمده قهوه ترک

خرید عمده قهوه ترک ابتدا نیازمند تحقیق و مطالعه است و حتما قبل از خرید قهوه ترک فله‌ای باید به شکل ظاهری دانه‌های قهوه توجه داشته باشید. تجربه ثابت کرده است که خرید یک نوع دانه برای قهوه ترک مناسب نیست و جهت خرید عمده قهوه ترک بهتر است، هم از دانه‌های ربوستا و هم از دانه‌های عربیکا خریداری شود که در نهایت در طعم قهوه ترک موثر است.

کشت دانه‌های قهوه در مناطق مختلف بر روی عطر و طعم قهوه تاثیر می‌گذارد. در نتیجه هنگام خرید عمده قهوه ترک یا خرید قهوه ترک فله‌ای حتما از محل کشت و برداشت دانه‌های قهوه ترک آگاهی داشته باشید. توصیه می‌شود اگر شما خرید عمده قهوه ترک خود را در حجم بسیار بیشتری انجام می‌دهید و قرار است به مدت طولانی آنها را نگه دارید، قهوه ترک را به صورت دانه بخرید. چرا که نگهداری قهوه به صورت دانه‌ای بهتر از پودر است.

کلام آخر درباره خرید عمده قهوه ترک

خرید عمده قهوه ترک در حجم بالا می‌تواند یک معامله بزرگ در دنیای قهوه باشد. اگر شما آشنایی کاملی با انواع قهوه و شرایط نگه‌داری آن ندارید، بهتر است زیر بار این معامله نروید. چرا که ممکن است به جای سود دچار ضرر مالی شوید. قهوه ترک هم مانند سایر مواد خوراکی نیازمند آگاهی و اطلاعات مفید جهت نگه داری طولانی مدت است تا در اثر گذشت زمان بی‌کیفیت و بلا استفاده نشود.

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما
مقالات مرتبط
X
فروش ویژه دان سبز
اوگاندا و ویتنام
فروش ویژه قهوه فوری
گلد هندوستان