برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

هزینه راه اندازی کافه چقدر است؟

راه اندازی کافه

اگر به فکر راه‌ اندازی کافه هستید، در این مطلب با ما همراه باشید. امروزه مردم تمایل بیشتری به گذراندن اوقات فراغت خود در کافه دارند و این موضوع افرادی را که به دنبال کسب و کار جدیدی هستند، برای راه‌اندازی کافه ترغیب می‌کند.

 اما قبل از راه‌اندازی کافه باید به این نکته توجه کنید که راه‌اندازی کافه سختی‌های خود را دارد و برای شروع به این کار باید نکاتی را رعایت کنیم. اگر برخی از این نکات را رعایت نکنیم، ممکن است راه‌اندازی کافه شما با شکست مواجه شود و شما مجبور به جمع کردن کافه خود شوید.

فروشگاه آنلاین سبزبهار
خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید در حوزه راه‌اندازی کافه سرمایه گذاری کنید، اما تجربه کافی ندارید و نمی‌دانید هزینه اولیه برای راه‌اندازی کافه چقدر است، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم مربوط به راه‌اندازی کافه آشنا کنیم.

راه اندازی کافه

هزینه اولیه برای راه اندازی کافه

هزینه اولیه برای راه‌ اندازی کافه به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین هزینه مربوط به مکان راه‌اندازی کافه است. طبیعتا اگر مکانی در اختیار داشته باشید، هزینه اولیه راه‌اندازی کافه برایتان کمتر خواهد بود. اما اگر بنا باشد مکانی را خریداری، رهن یا اجاره کنید، هزینه اولیه برای شما بیشتر می‌شود.

همچنین در انتخاب مکان راه‌اندازی کافه باید به موقعیت جغرافیایی مکان مورد نظر نیز توجه داشته باشید. چرا که اگر مکان مشخص شده در جایی خلوت و یا کم رفت و آمد باشد، قطعا در بخش فروش و درآمد با مشکل مواجه می‌شوید. علاوه بر مکان موارد زیر نیز در هزینه راه‌اندازی کافه موثر است.

  • هزینه دکور
  • هزینه تجهیزات مورد نیاز
  • هزینه مکان مناسب
  • هزینه مجوز برای راه‌اندازی کافه

نکات مهم قبل از راه اندازی کافه

 برای راه‌اندازی کافه شما به تحقیق دقیق و سنجیده نیاز دارید. در ادامه ما برخی از نکات مهمی که باید قبل از راه‌اندازی کافه بدانید را برایتان شرح می‌دهیم. اگر شما جزو کسانی هستید که در ابتدای مسیر راه‌اندازی کافه هستید، این نکات می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • جستجو و تحقیق درباره نوع کار کافه

قبل از انجام دادن هر کاری نیاز است به طور دقیق تحقیق کرده و اطلاعات کافی را درباره آن جمع آوری کنید. تحقیق به شما کمک می‌کند تا در راه‌اندازی کافه خود موفق باشید و بدانید چه سبک کافه‌ای در منطقه‌ای که قرار است کافه خود را تاسیس کنید، مشتری بیشتری جذب می‌کند.

راه اندازی کافه
  • برای کار خود برنامه‌ریزی انجام دهید

برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند تا در راه‌اندازی کافه پیشرفت چشم‌گیری پیدا کنید و از خطر ورشکستگی و همچنین مشکلات احتمالی در امان بمانید.

از مواردی که باید در جدول برنامه‌ریزی خود قرار دهید، تحلیل بازار است. شما برای راه‌ اندازی کافه موفق و پرسود نباید نسبت به رقیب‌های خود بی تفاوت باشید.

 مورد مهم دیگر در راه‌اندازی کافه جذب مشتری ثابت است. هرچه تعداد مشتریان بیشتر باشد، شما نسبت به رقیبان خود جلوتر می‌افتید و سود بالایی دریافت خواهید کرد. اخرین موردی که باید درباره آن برنامه‌ریزی انجام دهید، هزینه‌های مالی است.

  • پیدا کردن یک مکان مناسب و شیک

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم ، یکی از عوامل مهم برای موفقیت در راه‌اندازی کافه موقعیت مکانی است. باید توجه داشته باشید در مکانی که قرار است کافه خود را در آن تاسیس کنید، رفت و آمد زیاد باشد. اگر غیر از این باشد راه‌اندازی کافه با ورشکستگی رو به رو می‌شود. زیرا یکی از مهم‌ترین عامل در پیشرفت کافه موفقیت در جذب مشتری است.

  • تجهیزات مناسب

سعی کنید برای راه‌اندازی کافه از تجهیزات با کیفیت استفاده کنید. ولی قبل از آن باید قیمت‌های محصولات را با بوجه خود مطابقت دهید.

  • استخدام پرسنل حرفه‌ای

یکی دیگر از مهم‌ترین موارد در راه‌اندازی کافه استخدام پرسنل حرفه‌ای است. برای استخدام پرسنل  در کافه باید دقت داشته باشید که این افراد به اندازه کافی پر انرژی و خوش برخورد باشند.

راه اندازی کافه

هزینه‌های جاری کافه

در متن بالا برخی از مهم‌ترین هزینه راه‌اندازی کافه را برایتان شرح دادیم. اما پس از راه اندازی کافه و پرداخت هزینه‌های اولیه مربوط به آن باید هزینه‌هایی که به آن هزینه‌های جاری گفته می‌شود را هم در نظر بگیرید. از جمله این هزینه‌ها می‌توان به هزینه حقوق پرسنل، آبونمان آب، برق و گاز، اجاره مکان و … اشاره داشت.

کلام اخر درباره راه اندازی کافه

راه‌اندازی کافه یک سرمایه‌گذاری پرسود است، اما بدون برنامه ریزی و تجهیزات باکیفیت و… می‌تواند برای شما به کسب و کاری پرضرر تبدیل شود؛ هزینه اولیه برای راه‌اندازی کافه بستگی به برخی عوامل مانند: موقعیت مکانی کافه، وسعت کافه، استخدام پرسنل، امکانات مورد نیاز و… دارد.

 بنابراین، هزینه راه اندازی کافه با توجه به شرایط نام برده در بالا می‌تواند متفاوت باشد. کسانی که تصمیم به راه‌اندازی کافه موفق و پرسود را دارند، باید به تمام عوامل نام برده شده دقت داشته باشند و تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهند. در این مقاله سعی کردیم تا هزینه اولیه برای راه‌اندازی کافه را بیان کنیم. توجه داشته باشید که قبل از شروع کار باید برنامه‌ریزی‌های دقیق را انجام داده و هزینه‌های اولیه را با بودجه خود مطابقت دهید تا بتوانید شاهد بازدهی خوبی در راه‌اندازی کافه باشید.

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما
مقالات مرتبط
X