برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

همه چیز درباره خرید بادام زمینی عمده

بهترین قیمت بادام زمینی عمده

خرید بادام زمینی برای بسیاری از افراد ممکن است یک دغدغه جدی باشد. زیرا آن ها دوست دارند بادام زمینی را به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری کنند. علاوه بر قیمت، خریداران به دنبال این هستند که بادام زمینی عمده را با کیفیت بالا در اختیار داشته باشند. در این مقاله درباره این موضوع توضیح می دهیم که برای خرید بادام زمینی عمده چه کارهایی را باید انجام بدهید. هم چنین به شما می گوییم که قیمت بادام زمینی عمده به چه عواملی بستگی دارد. با دانستن این اطلاعات، می توانید مطمئن تر برای خرید بادام زمینی اقدام کنید.  

بادام زمینی عمده

بادام زمینی عمده را از کجا بخریم؟

خرید بادام زمینی برای کاسبان حوزه آجیل و خشکبار، بازرگان ها و تاجران، سوپرمارکت دارها، بنکداران و حتا افراد عادی مهم است. یک راه برای اینکه بتوانید خرید بادام زمینی عمده را با اطمینان انجام دهید این است که به طور مستقیم از کشاورزان خرید کنید. اما همه افراد امکان دسترسی به کشاورزان را ندارند. به همین خاطر می توانید از مراکزی خرید کنید که فروش عمده بادام زمینی را انجام می دهند. این فروشگاه ها و مراکز، محصولات خود را از کشاورزان و مزرعه داران تهیه می کنند. پس محصولات با کیفیت مطلوب را ارائه می دهند. از طرفی چون برای خرید بادام زمینی عمده به آن ها مراجعه می کنید، می توانید خرید خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه اقتصادی انجام دهید.

بهترین قیمت بادام زمینی عمده

خرید بادام زمینی عمده چه فایده ای دارد؟

فروشندگان آجیل و خشکبار و بنکداران معمولا نگران فروش بادام زمینی های خود نیستند. چون بادام زمینی، یک آجیل مغذی و خوش طعم است که با ذائقه ایرانیان هم بسیار سازگار است. به جز مشتریانی که خریدار بادام زمینی هستند، تولید کنندگان کره بادام زمینی هم معمولا خرید بادام زمینی را از بنکداران انجام می دهند.

فروشگاه آنلاین سبزبهار
خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

خواص بادام زمینی را بهتر بشناسید

بادام زمینی یکی از محبوب ترین آجیل هایی است که به شکل های خام، بو داده، با پوست، بدون پوست و طعم دار شده به فروش می رسد. با خرید بادام زمینی و مصرف مداوم آن، شما میزان زیادی از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود را تامین می کنید.

مواد معدنی موجود در بادام زمینی

بادام زمینی سرشار از مواد معدنی مختلف است. مواد معدنی، سهم بزرگی در حفظ پایداری و سلامت بدن دارند. به همین خاطر است که پزشکان اغلب توصیه می کنند که مصرف بادام زمینی را به طور روزانه در رژیم غذایی خود بگنجانید. هیچ فرقی ندارد که بادام زمینی را به شکل خام مصرف کنید یا به شکل بو داده. حتا ممکن است عادت به مصرف کره بادام زمینی داشته باشید. در هر صورت از مواد معدنی زیر، بهره مند می شوید:

مینزیم که برای سلامت پوست، قلب و عملکرد صحیح آنزیم ها حائز اهمیت است.

فولات یک ماده معدنی است که مصرف آن برای کودکان در حال رشد توصیه می شود. به دلیل تاثیری که این ماده معدنی روی سلامت مغز کودک دارد، به خانم های باردار توصیه می شود که بادام زمینی بخورند. البته باید از عدم حساسیت نسبت به بادام زمینی، مطمئن شوید.

مس یکی دیگر از مواد معدنی موجود در بادام زمینی است که نقش مهمی در سلامت اعصاب و هم چنین تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

خرید بادام زمینی یک منبع غنی از فسفر را در اختیار شما قرار می دهد که برای سلامت استخوان ها و عملکرد صحیح مغز می توانید از آن استفاده کنید.

خواص بادام زمینی عمده

کدام نوع بادام زمینی برای خرید بهتر است؟

فروشگاه های عرضه کننده بادام زمینی عمده، ممکن است فروش بادام زمینی را به صورت خام یا بوداده،، با پوست یا بدون پوست انجام دهند. خرید بادام زمینی عمده نیازمند این است که شرایط را برای ماندگاری طولانی مدت آن ها هم فراهم کرده باشید. اگر برای خرید بادام زمینی بدون پوست اقدام کردید، حتما محصول خود را در جای خنک قرار دهید. زیرا بادام زمینی یک دانه روغنی است و احتمال فساد آن در محیط های گرم بالاست.

برای خرید بادام زمینی تازه به چه مواردی باید دقت کنیم؟

اگر می خواهید خرید بادام زمینی را به صورت عمده انجام دهید، باید حواستان باشد که حتما بادام زمینی فله ای که می خرید، تازه باشد. اگر از یک مرکز فروش عمده بادام زمینی خرید کنید، محصولات آن ها تازه و سالم خواهند بود. اما برای اینکه خودتان هم بتواند بادام زمینی های تازه را از بادام زمینی کهنه تشخیص بدهید، لازم است موارد زیر را بدانید:

در هنگام خرید بادام زمینی با پوست دقت کنید که رنگ آن قرمز و قهوه ای است. اگر این رنگ را روی پوسته نازک اطراف بادام زمینی مشاهده نکردید، یعنی آن بادام زمینی کهنه است. پس به سراغ خرید آن نروید.

در هنگام خرید بادام زمینی حتما به رنگ و اندازه آن دقت کنید. بادام زمینی های مرغوب معمولا رنگ سفید مایل به زرد دارند. مراکز فروش عمده بادام زمینی، بادام زمینی های تازه و مرغوب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. یعنی بادام زمینی هایی که شکل ظاهری یکدست و یکنواختی دارند.

در هنگام خرید بادام زمینی به صورت عمده، بهترین راه تست مزه آن است. اکثر فروشندگان عمده بادام زمینی، به خریداران خود پیشنهاد می دهند که قبل از خرید بادام زمینی، آن را تست کنند. به خاطر اینکه از روی طعم بادام زمینی می توانید تشخیص بدهید که تازه است یا نه. بادام زمینی تازه، طعم ترد و لذیذی دارد، اما بادام زمینی کهنه طعمی تلخ و حتا  ترش دارد و شما در هنگام میل کردن آن، چربی دانه ها را روی زبان خود حس می کنید.

خرید عمده بادام زمینی

قیمت بادام زمینی بدون پوست به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بادام زمینی بدون پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

محل کشت بادام زمینی

محل کشت بادام زمینی می تواند روی قیمت آن تاثیر داشته باشد. به عنوان مثال قیمت بادام زمینی بدون پوست دشت مغان بیشتر از قیمت بادام زمینی خام بدون پوست برداشت شده از آستانه اشرفیه است. زیرا با توجه به شرایط محیطی و آب و هوا، کیفیت این محصولات هم با هم تفاوت دارد.

کیفیت بادام زمینی

کیفیت بادام زمینی به نحوه برداشت محصول، نحوه خشک کردن آن، میزان رطوبت محیط و شرایط کارگاه بستگی دارد. اگر کیفیت بادام زمینی  در حد محصولات صادراتی باشد، قیمت آن بالاتر از محصولاتی است که در بازارهای داخلی عرضه می شوند.

آیا خرید بادام هندی فله خوب است؟

بادام زمینی تنها آجیلی نیست که می توانید آن را از فروشگاه ها و مراکز فروش عمده آجیل و خشکبار تهیه کنید. علاوه بر خرید بادام زمینی، می توانید خرید بادام هندی فله را هم با قیمت مناسب و کیفیت بالا از این فرو.شگاه ها انجام دهید.

با خواص بادام هندی بیشتر آشنا شوید

بادام هندی دانه ای شبیه به کلیه است که رنگ آن سفید مایل به زرد است. خاستگاه اصلی این گیاه، مناطق گرمسیری است و در اصل بومی برزیل محسوب می شود. اما امروزه بادام هندی در مناطق دیگری هم کشت می شود.

بادام هندی یک آجیل درختی است که اثرات سودمندی روی کاهش استرس اکسیداتیو و میزان التهاب دارد. به همین خاطر نقش موثری در سلامت قلب، شریان ها و کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی دارد.

یکی از دلایلی که افراد را برای خرید بادام هندی ترغیب می کند، نقش این آجیل درختی در کاهش وزن است. بادام هندی سرشار از فیتواسترول و اسیدهای چرب غیر اشباع است. این ترکیبات هم برای سلامت قلب و هم برای کاهش وزن مفید هستند.

برای خرید بادام هندی فله چه نکاتی مهم است؟

وقتی از خرید بادام هندی فله صحبت می کنیم، باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنیم:

اولین عامل کیفیت بادام هندی است. توجه کنید که همه آجیل های بادام هندی بعد از چیده شدن، یکبار بوداده می شوند تا روغن های مضر و پوسته های اضافی آن ها گرفته شود. اما وقتی برای خرید بادام هندی فله مراجعه می کنید، می توانید بادام هندی را هم به صورت خام و هم به صورت بوداده خریداری کنید.

بادام هندی بوداده، برای بار دوم در معرض حرارت و بودادن قرار گرفته است تا طعم و مزه جدیدی پیدا کند. بعضی از فروشگاه ها، در حین بودادن بادام هندی ها،  آن ها را به  شکر یا افزودنی های مصنوعی آغشته می کنند. این کار از کیفیت بادام هندی می کاهد و  هم چنین باعث ایجاد مضراتی برای سلامتی فرد می شود.

نکته دیگری که در هنگام خرید بادام هندی فله باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن است. بادام هندی به دلیل شرایط سختی که برای فرآوری طی می کند، معمولا آجیل گرانی است. اما گاهی اوقات ممکن است عبارت خرید بادام هندی ارزان شما را وسوسه کند. اما گاهی خرید بادام هندی ارزان به معنای خرید بادام هندی با کیفیت پایین یا کهنه است. بادام هندی کهنه را به راحتی از طریق عطر و طعم آن می توانید تشخیص بدهید.

یک راه مطمئن برای خرید بادام هندی ارزان ولی با کیفیت، این است که بادام هندی را به صورت فله خریداری کنید. اما فراموش نکنید که بعد از خرید بادام هندی فله، آجیل ها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

نتیجه گیری

بادام هندی و بادام زمینی، آجیل های پرطرفدار و سرشار از خواص گوناگون هستند. اما از آن جایی که هر دو جزء آجیل های گران محسوب می شوند، در این مقاله در مورد خرید بادام زمینی به صورت عمده و خرید بادام هندی فله صحبت کردیم. هم چنین در مورد عواملی توضیح دادیم که روی قیمت بادام زمینی خام بدون پوست تاثیر می گذارد. با داشتن این اطلاعات می توانید خرید بادام زمینی عمده و بادام هندی فله را با آگاهی بیشتری انجام دهید.

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما
مقالات مرتبط
X