برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

راهنمای خرید عمده قهوه عربیکا

خرید عمده قهوه عربیکا
فهرست محتوا

خرید عمده قهوه عربیکا

یکی از اصلی‌ترین راهکارهایی است که با استفاده از آن می‌توان قهوه  مورد نیاز را با قیمت کم‌تر خریداری کرد. قهوه عربیکا به عنوان یک قهوه معروف و شناخته شده در کشور ما و دیگر کشورها بسیار پرطرفدار است و این محبوبیت به دلیل کیفیت و رایحه دلنشین آن است.

برای تهیه این قهوه‌، هم می‌توانید آن را به‌صورت جزئی و هم به‌صورت فله تهیه کنید که البته خرید فله قهوه عربیکا برای شما به صرفه‌تر است چرا که این نوع قهوه پرفروش‌ترین قهوه موجود در ایران است و در ۹۹ درصد قهوه‌خانه‌های ایرانی یافت می‌شود. عربیکا محصولی از کشورهای اتیوپی، برزیل، هند، کلمبیا، کاستاریکا است و در مناطق گرمسیری و نزدیک به خط استوا کشت می‌شود.

فروشگاه آنلاین سبزبهار خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

کشورهایی که در زمینه تولید قهوه عربیکا فعالیت دارند آن‌ها را به صورت‌های مختلف و در بسته‌بندی‌های متفاوت به کشورهای متقاضی صادر می‌کنند. امروزه خرید و فروش قهوه موردنظر به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد عربیکا و قهوه عربیکا فله با شما به اشتراک بگذاریم.

خرید عمده قهوه عربیکا

خرید و فروش فله قهوه عربیکا

خرید فله قهوه عربیکا هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان‌پذیر است. اما خرید انلاین این امکان را به مشتریان می‌دهد تا خریدی آسان‌تر داشته باشند؛ قهوه عربیکا پس از ورود به کشور به روش‌های مختلف بسته‌‌بندی شده و به فروش می‌رسد، برخی از این بسته‌بندی‌ها به شکل دانه‌ای، برخی به صورت میکس و آسیاب شده است.

برای افرادی که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت دارند، بهترین گزینه، خرید به‌صورت فله و عمده است. چون از این بابت هزینه‌های کمتری متقبل می‌شوند. البته برای افرادی که قهوه‌ را برای مصارف خانگی و روزانه تهیه می‌کنند، خرید فله قهوه عربیکا توصیه نمی‌شود. چرا که در مصارف خانگی مقدار مصرف کم است و بدین ترتیب قهوه به تدریج عطر و طعم اولیه را از دست می‌دهد.

 اگر می‌خواهید در هزینه‌های اقتصادی خود صرفه‌جویی کنید،  مناسب‌ترین روش برای شما خرید عمده و فله است. قهوه عربیکا به‌گونه‌ای می‌باشد که مدتی پس از آسیاب شدن تازگی خود را از دست می‌دهد، پس بهتر است آن را به‌صورت دانه‌ای خریداری کنید و در مواقع مورد نیاز آن را آسیاب نمایید تا عطر و طعم و تازگی آن از دست نرود.

فروش دانه‌های آسیاب نشده در بسته‌بندی‌های عمده و فله نیز میزان هزینه‌های اقتصادی شما را پایین می‌آورد، به‌طور کلی باید گفت خرید عمده قهوه عربیکا مناسب‌ترین روش برای شما و کاهش هزینه‌های اقتصادی  است. همچنین برای کافه‌داران، خرید عمده و فله از نظر زمانی به‌صرفه‌تر از خرید جزئی است. چون در طول هفته یک‌بار خرید خود را انجام می‌دهند.

راهنمای خرید قهوه عربیکا فله

خرید و فروش قهوه به‌صورت عمده، فله و جزئی صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی بهتر این موضوع خواهیم پرداخت:

  • خرید عمده قهوه عربیکا: برای خرید قهوه بهترین روشی که هم از نظر زمانی و هم از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است، خرید به‌صورت عمده می‌باشد. این خرید، برای کافه‌داران و صاحبان قهوه فروشی‌ها بهترین گزینه به حساب می‌آید تا به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.
  • خرید فله قهوه عربیکا: روش دیگر که بعد از روش عمده پرطرفدارتر است، خرید فله می‌باشد. خرید قهوه عربیکا فله نیز تا حدودی سقف هزینه‌های شما را پایین می‌آورد، ولی بیشتر از خرید عمده برای شما هزینه دارد. این خرید، معمولا برای مصارف خانگی و کسانی که هر روز قهوه مصرف‌ می‌کنند، مناسب است.
  • خرید جزئی قهوه عربیکا: خرید جزئی نسبت به دو نوع دیگر کمی گران‌تر است، پس اگر مصرف کمی دارید آن را به‌صورت جزئی تهیه کنید، لازم به‌ذکر است که خرید جزئی نسبت به دو نوع دیگر قیمت بیشتری دارد.
خرید عمده قهوه عربیکا

 نکات مهم در خرید عمده قهوه عربیکا

در زمان خرید عمده قهوه عربیکا باید به یکسری نکات توجه کنید تا بتوانید هم قهوه با کیفیت بخرید و هم آن را با قهوه روبوستا اشتباه نگیرید.

  • گام نخست: باید هدف خود از خرید قهوه مشخص نمایید، مثلا اگر آن را برای مصارف روزانه و شخصی می‌خواهید، قهوه را در بسته‌بندی‌های کوچک و اگر قهوه را برای کافه نیاز دارید، آن به صورت فله و عمده تهیه کنید.
  • گام دوم: در مرحله بعد سعی کنید قهوه خود را به صورت دانه‌ای بخرید؛ چون پس از گذشت زمان عطر و طعم و تازگی این محصول کم می‌شود.
  • گام سوم: در هنگام خرید باید به میزان کافئین موجود در قهوه توجه کنید؛ زیرا نقش مستقیمی بر تلخی آن دارد. قهوه عربیکا باتوجه به میزان اندکی که کافئین دارد از تلخی کمی برخوردار است. اگر به قهوه‌های تلخ علاقه دارید، هنگام آسیاب کردن دانه‌ها عربیکا از چند دانه قهوه روبوستا نیز استفاده کنید تا تلخی موجود در آن حس شود.  
  • گام چهارم: در این مرحله توجه داشته کنید اگر قهوه را آسیاب کرده می‌خرید، فاقد ناخاصی باشد، پودر قهوه و دانه‌های آن باید صاف و یکدست باشند‌.
  • گام پنجم: مطمئن شوید قهوه عمده عربیکا که قصد خرید آن را دارید از نوع روبوستا نباشد؛ چون فروش این قهوه به‌صورت فله و عمده بوده ممکن است، فروشنده از روبوستا به جای عربیکا استفاده کند.
  • گام ششم: حتما قبل از خرید درمورد کشور تولیدکننده تحقیق کنید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.
خرید عمده قهوه عربیکا

کلام آخر درباره خرید عمده قهوه عربیکا

بعد از آب، یکی از پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌های موجود در جهان قهوه است که تنوع فوق‌العاده بالایی در سطح جهان دارد. بیشترین قهوه‌ای که در دنیا و در چند کشور گرمسیری نزدیک به خط استوا تولید می‌شود، قهوه عربیکا است. قهوه عربیکا باتوجه به قیمت بالا و کیفیت منحصربه‌فردی که دارد در جهان پرطرفدار بوده و به همین علت در بیشتر مواقع افراد خرید فله قهوه عربیکا را ترجیح می‌دهند.

خرید عمده قهوه عربیکا بهترین روش برای کاهش هزینه‌های اقتصادی است، باتوجه به این روش، انواع کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها و… ترجیح می‌دهند، خرید خود را به صورت عمده انجام دهند. خریداران باید توجه داشته باشند، چون این محصول دسته‌بندی مشخصی ندارد و معمولا به‌صورت عمده به فروش می‌رسد، قهوه روبوستا را به‌جای قهوه عربیکا خریداری نکنند. مهم‌ترین راه تشخیص دانه‌های این دو قهوه از یک دیگر، خطوط وسط دانه‌های آن‌ها است، اگر اطراف دو خط وسط دانه برجسته باشد قهوه از نوع روبوستا ولی اگر اطراف خطوط وسط دانه صاف و تخت باشد، قهوه از نوع عربیکا است. پودر این دو قهوه را نیز می‌توان از میزان تلخی و کافئین موجود در آن‌ها تشخیص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار
محبوب ترین مقالات
همچنین بخوانید
X
فروش ویژه دان سبز
اوگاندا و ویتنام
فروش ویژه قهوه فوری
گلد هندوستان