برای استعلام قیمت و خرید عمده‌ی محصولات
تماس بگیرید

قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی | برنج عمده را از کجا بخریم؟

پرفروش ترین برنج پاکستانی3

قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی، یکی از دغدغه های مصرف کنندگان برنج است. به طور کلی، برنج های خارجی اعم از برنج پاکستانی و هندی برای تنظیم بازار عرضه شده اند. بنابراین قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که خریداران آن را مورد توجه قرار می دهند. در این مقاله می خواهیم درباره قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی و فاکتورهایی که روی آن تاثیر می گذارند، صحبت کنیم.

قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی

فروشگاه آنلاین سبزبهار
خرید انواع ادویه‌جات ، حبوبات، سبزیجات خشک، پودرهای سوخاری، قند و شکر و ...

قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید برنج پاکستانی و هندی به قیمت عمده به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از: کیفیت، نوع، مارک برنج و شیوه نگهداری که در ادامه به اختصار درباره هر یک از آن ها توضیحاتی ارائه خواهد شد.

کیفیت برنج پاکستانی و برنج هندی

یکی از عواملی که روی قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی تاثیر دارد، کیفیت برنج است. به طور کلی، برنج پاکستانی بهترین نوع برنج در سراسر جهان است. از آن جایی که برنج پاکستانی در شرایط آب و هوایی مطلوب و زاویه تابش مناسب کشت می شود، معمولا کیفیت مطلوبی دارد. انواعی از برنج های پاکستانی وجود دارند که از نظر کیفیت، مشابه با برنج های ایرانی هستند.

برنج های هندی در مقایسه با برنج پاکستانی، معمولا کیفیت پایین تری دارند. اما از آن جایی که این نوع برنج ها، قیمت مناسبی دارند برای بسیاری از ایرانیان، تبدیل به جایگزینی برای برنج های  ایرانی شده است.

نوع برنج پاکستانی و برنج هندی

اگر برای گرفتن قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی به بازار سر بزنید، متوجه می شوید که برنج های پاکستانی و هندی موجود در بازار به انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه به تفکیک معرفی می شوند.

انواع برنج های پاکستانی موجود در بازار

برای تقسیم بندی انواع برنج پاکستانی موجود در بازار، فاکتورهای مهمی وجود دارد که دو مورد از مهم ترین آن ها، شکل ظاهری و عطر برنج می باشد. بر این اساس می توان انواع مختلف برنج پاکستانی و هندی را تقسیم بندی کرد.

انواع برنج پاکستانی براساس عطر

اکثر برنج های پاکستانی موجود در بازار، از نوع برنج های باسماتی هستند. باسماتی واژه ای هندی است که به معنای ماده ای سرشار از عطر است. به همین خاطر، به برنج های پاکستانی موجود در بازار، برنج باسماتی گفته می شود. البته در بین انواع برنج پاکستانی، برنج های غیرباسماتی هم هستند که البته به مقدار محدودتری در بازار وجود دارند. نوع با کیفیت تری از برنج های پاکستانی هم وجود دارند که به آن ها برنج های سوپرباسماتی گفته می شود. بدیهی است که این برنج ها، عطری منحصر به فرد و خاص دارند. بعضی از مصرف کنندگان برنج های سوپرباسماتی پاکستانی می گویند که عطر این برنج ها، بسیار شبیه به برنج های ایرانی است.

انواع برنج پاکستانی براساس شکل ظاهری

انواع برنج های پاکستانی را از نظر شکل ظاهری هم می توان تقسیم بندی کرد: برنج دانه بلند، برنج های دانه متوسط و برنج های دانه کوتاه یا نیم دانه. برنج های دانه بلند معمولا بعد از طبخ هم به خوبی قد می کشند و ظاهر خوبی به ظرف غذا می بخشند. برنج های نیم دانه معمولا برای تهیه غذای کودک یا غذاهایی مثل شله زرد به کار می روند.

انواع برنج هندی موجود در بازار

علاوه بر برنج پاکستانی، نوع برنج هندی هم می تواند روی قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی تاثیر بگذارد. برنج های هندی هم مانند برنج های پاکستانی ممکن است به صورت دانه بلند و دانه کوتاه در بازار موجود باشند.

به طور کلی، اکثر کسانی که به دنبال قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی هستند، خواهان برنج های پاکستانی و هندی باسماتی و دانه بلند هستند. به همین خاطر، اکثر برنج هایی که به صورت عمده به فروش می رسند، از این نوع هستند.

مارک برنج پاکستانی و برنج هندی

قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی به مارک برنج هم بستگی دارد. به عنوان مثال، یکی از انواع برنج هندی که می توانید با قیمت مناسب و به صورت عمده آن را خریداری کنید، برنج هندی دانه بلند 1121 است که می توانید آن را از شرکت سبز بهار خریداری کنید.

در بین برنج های پاکستانی هم، انواع مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها قیمت ها و کیفیت های مختلفی دارند. برنج های پاکستانی باسماتی 386 و برنج دانه بلند سبز بهار، از پرطرفدارترین انواع برنج های پاکستانی هستند که می توانید آن ها را از طریق سایت فروشگاه سبز بهار فارس به صورت عمده و آنلاین خریداری کنید.

شیوه نگهداری برنج پاکستانی و هندی

یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی، شیوه نگهداری و انبارداری آن است. توجه کنید که برنج های پاکستانی و هندی باید در محیطی خنک، خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرند. بعضی از فروشندگان توصیه می کنند که برای ماندگاری بهتر، برنج پاکستانی را در کیسه پلاستیکی نگه دارید. زیرا کیسه پلاستیکی از نفوذ و آلودگی به داخل برنج جلوگیری می کند. اما بعضی از فروشندگان ترجیح می دهند از کیسه های پارچه ای استفاده کنند، چون احتمال پاره شدن آن ها کمتر است.

قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی

قیمت برنج عمده پاکستانی و هندی را از کجا بگیریم؟

فروشگاه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی را از آن ها استعلام کنید و سپس خرید خود را به صورت حضوری یا اینترنتی انجام دهید. اما برای اینکه بتوانید خرید عمده برنج پاکستانی و هندی را انجام دهید، بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که هم تنوع محصول بالایی دارد و هم محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد. می توانید برای استعلام از قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی و خرید به صورت آنلاین، فروشگاه سبز بهار فارس را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

دانستن قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی، برای خریداران برنج بسیار مهم است. زیرا آن ها به دنبال خریدی مطمئن و با قیمت مناسب هستند. در این مقاله درباره عواملی صحبت کردیم که روی قیمت عمده برنج پاکستانی و هندی تاثیر می گذارند. هم چنین در مورد انواع رایج برنج های پاکستانی و هندی موجود در بازار صحبت کردیم. هم چنین در این مقاله درباره این موضوع صحبت کردیم که چگونه می توان برنج پاکستانی و هندی را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کرد.

با توجه به این‌که این محصولات در خانه بسیار پرکاربرد هستند و در دسته‌بندی اقلام ضروری خانوار هستند در صورتی که قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین سبزبهار تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سبزبهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما
مقالات مرتبط
X